خدمات وبلاگ نويسان جوان غم (نوشته : نیکداد (محمد محبی) )
تاريخ : چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, | 23:2 | نویسنده : محمد محبی

 در دلم تاب غم گریه صدایم میکند 

در دلم سوزها به ساز ها می شوند

ای ساز سوزناک تو مرا دریاب

دیگر به کدامین کنج تنهایی بگویم در دل را

خجلم از بند رویت ای خدا دریاب مرا

اه و بی داد بس است دیگر 

به یاد واپسین روز ها باشم

شاید فردا دیروز نباشد 

ای کاش نباشد 

ای کاش وقتی فریادی از دل میکشم

صدای خودم به خودم باز نگردد و 

کسی باشد که باز به تکرار بگوید

زندگی این است 

خواهی نباش و یا خواهی نباش

نوشته :نیکداد(محمد محبی)

 



نظرات شما عزیزان:

رافائل
ساعت2:51---14 شهريور 1393
چوخ تمیس.فقط اگه میشه از عکسای بچه ها به وبت اضافه کن.

علیرضا نوری
ساعت17:31---12 بهمن 1391
عالی بود
دنیا
را
با
تمام
غم هایش
دوست
دارم


سیمین جیگر
ساعت15:45---27 اسفند 1390
خیلی زیبابوووووووووووووووووود واقعا چقدراستعداد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  • خدمات وبلاگ نويسان جوان